mandag 21. oktober 2013

Gammel stol




Det er mye rart man kan finne på en låve og det er også mye rart jeg har tatt med meg inn. Synes det er spennende å gå og kikke etter gamle ting og om det er noe man kan ta med seg inn og bruke. Er jo også veldig synd at det kun blir satt vekk og i verste fall forfaller. På en av mine uttalige turer i låven fant jeg denne gamle stolen. Usikker på hvor gammel den er, men den var i fin stand og veldig sjarmerende. Vasket den og malte den i samme farge som vi har på soverommet vårt. Det er også på soverommet vårt vi har satt den. Da har man mulighet til å legge fra seg litt småting om man skulle ha bruk for det. Ble veldig fornøyd med resultatet og angrer ikke på at den ble med inn :-)



Her ser dere stolen da den er plassert på soverommet. Ble fint å sette den der under knaggrekka med "lykter" og nattkjolen min.

Skal få lagt inn ett litt lenger innlegg neste gang, men ble da en liten oppdatering i alle fall. 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :-) 

Klem fra Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar