torsdag 14. august 2014

Oppussing av gammel krakk

Da vi flyttet inn i huset vårt var det mye spennende å finne på låven av gamle ting. Mye har allerede blitt tatt med inn, men det sto også en gammel krakk der, antakelig en gammel melkekrakk. Denne har gått litt i glemmeboka, men da vi ryddet i låven igjen fant jeg den igjen og tenkte at nå fikk jeg ta den med inn. Legger ved ett bilde av hvordan den så ut:


Den var i og for seg sjarmerende slik den var, men jeg valgte allikevel å pusse den og male den. Malte den hvit og beiset toppen i fargen drivved. Det står i stil med mye annet i huset og jeg synes dette er en fin kombinasjon. Denne står nå til pynt i gangen med en lyslykt, ett Norgesglass og bokstavene HOME som pynt. Her ser dere resultatet både med og uten pynt (Norges glasset ikke på plass enda på bildet):




Artig å ta vare på slike gamle ting og det passer også inn da vi har ett gammelt hus. Det var en liten oppdatering fra meg, håper det faller i smak. Bare å følge med videre for flere innlegg etterhvert.

Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin dag. 

Klemmer fra Hege

1 kommentar:

  1. For en herlig og sjarmerende krakk ;-) Høres veldig spennende og gøy ut å gå på skattejakt i låven ;-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlett