lørdag 4. januar 2014

Gammel dør kan brukes til så mangt....

Har hatt en liten plan en liten stund, men måtte først finne ut hvordan jeg skulle ordne plass. Da vi delte opp rommet oppe tok vi vekk en gammel dør. Men, var klar på det allerede da at den ikke skulle kastes. Noe måtte den jo kunne brukes til og så leste jeg i ett blad og fikk en god ide. Døra er nå vasket, dørhåndtak tatt av (mulig det burde males hvitt her, men vi får se....) og døra er på plass inne. Det eneste som mangler nå er å få kjøpt tavlemaling slik at det er mulig å skrive på døra.... Oxo blir det vel antakeligvis noe pynt på den etterhvert... Slik ser det i alle fall ut foreløpig:


Øverst til høyre har jeg foreløpig hengt 3 gamle hengelåser som vi fant i låven... Noen vil vel påstå at jeg drar inn mye rart, men synes det er artig jeg og kunne finne gamle ting og bruke de opp igjen. Det blir jo kastet alt for mye i dagens samfunn så synes vel at flere burde tenke gjenbruk. Og man trenger ikke bruke det til det egentlig er ment for. Ett godt eksempel er denne døren. Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva du synes eller om du kanskje har gjort det samme selv :-)

Ønsker dere alle en fin lørdagskveld :-)

Klem fra Hege :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar